sjukt trött.

Gårdagen vart lång, extreeeemt lång. Jobbade 7-11, hem en sväng för att käka och en powernap på soffan, tillbaks till jobbet 13.15 för att jobba ända tills 21.30.  Tror ni jag var trött när jag kom hem?! Oskar låg och tittade på film med megahög volym när jag kom innanför dörren, kände mig som världens gnällkärring när jag tvingade honom att sänka och stängde dörrarna till vardagsrummet. Tog en varm dusch och kröp fort ner i sängen! Somnade skönt men har resten av natten haft hemska mardrömmar, om bla hemskheterna i haiti och andra konstiga saker..  Drömmer väldigt mycket sedan jag blev gravid.

Gick upp vid tio tiden, ätit lite och hamnat här en sväng. Nu ska jag diska vårt berg vi har i köket och sedan dra över lägenheten med dammsugaren, Man får in såmycket småsten i hallen när det är grusat ute!

Igår fick jag mitt paket från HM, efterlängtat! Byxorna vart toppen, skulle faktiskt vilja ha dom i den mörkare färgen också. Kanske kan fjäska med herrn lite? Dom satt snyggt och var struprör. för vem fan vill ha utsvängda byxor?! Urk för alla gräsliga mammakläder alltså! Det vart några tshirts med i paketet också, lite stora nu men om man fortsätter bli tjockare och tjockare så kommer dom snart passa:-)
Fick en hög kläder av en vän, men dom får hon nog tillbaks, inte använt dom och kommer säkerligen inte göra det heller. Jag är shopaholic och kommer köpa mer.. men tack ändå Johanna!

Siter och småväntar på att min chef ska ringa, hon ringde igår och erbjöd mig ett vik på 75%. Och hur glad blev jag då?! :-) Får lov att säga att hon är og den vettigaste människa i en chefs position som existerar. (förutom min pappa, han är alltid bäst)

Nej, nu ringde herrn och undra så allt vart OK. Dags att plocka ordning. Är bara 3½ timma tills han kommer hem från jobbet, jag verkligen älskar ljudet av när han vrider om nyckeln i låset och säger att han är hemma. MYS! Men jag har ju också världens bästa sambo ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback