sista januari

Sista dagen i denna månaden då. Går fort framåt nu, tack för det! Nu längtar jag efter vår och värme.
Imorrses pälsade vi på oss ordentligt, fick ett utbrott över att mina termobyxor inte längre gick att knäppa runt min feta mage! jackan har också blivit trång...  Begav oss mot Götene, hämtade oskars snöskoter samt tony och erica. körde ner mot sjön för att åka skoter, den startade givetvis inte då så vi tog oss en promenad runt på isen. Mycket snö och frusna tår. hemfärd = vände och backade fast i nedförstbacke, oskar måste alltid göra på sitt sätt och vägrar lyssna på andras förslag. Vi fick gå ut och putta på och kom sedan loss!  Åkte hem till svärföräldrarna och åt middag, riktigt smaskigt så det tackar vi så mycket för.

Nu har vi slått på en film, riktigt superkass! Fattar ingenting, oskar ligger mest och suckar och verkar heller inte riktigt förstå.  Jag är ledig imorgon, så skönt! Nu ska jag försöka kramas med min käraste!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack detsamma! :)

& GRATTIS! :)

2010-01-31 @ 18:47:27
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback