röd dag.

En röd dag i kalendern, HÄRLIGT! Gårkvällens middag blev över förväntan får jag erkänna, tror nog oskar vart lite chockad över att jag faktiskt anstängde mig som kock? Han även med ett besök hos svärföräldrarna igår också, oskars syster & son var där. Lek och bus en liten stund och sedan vart det att bege sig hemåt, i halkan och kylan. Främst åkte vi till dom för att hämta oskars pärla, rallybilen. För att när sjön fryser på här i Lidköping innebär de tydligen att alla bilintresserade åker ner till framnäs för att åka omkring och sladda på isen, uppenbarligen gör vissa det lite väl tidigt då vi redan haft två stycken som gått igenom.

Vissa delar av vår lediga dag har alltså spenderats med att åka rallybil på isen.. Hoppas inte vi skrämde livet ur lillen där inne! :)  Blev bjudna på middag hos mor, lyx. Och ja, resterande del av kvällen har spenderats i soffan. slökikat på en film och gäspat.  Oskar har redan krupit ner, han ligger säkert och kikar på tven i sovrummet. Och jag borde verkligen gå och lägga mig för jag är helt slut.



Tänkte bjussa på en magbild.
Halva tiden har iaf gått nu. RIKTIGT SPÄNNANDE!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Vecka 21 REDAN?!:O:O Myyys iaf:)

2010-01-08 @ 08:19:00
URL: http://mickispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback