oj så längesedan.

Syster lånade min laptop förra veckan och har därför knappt suttit vid en dator. Nu sitter jag vid Oskars iaf, gillar inte att sitta vid den eftersom stolen är sjukt obekväm och tangenterna låter.. Tack vet jag min fina laptop!

Helgen kan man sammanfatta ganska snabbt; jobb. ovanligt att jobba helger när man jobbar inom vården.. Hmp?!
 Gjorde långdag igår också, vart helt slut i huvudet när jag kom hem. Njöt av att krypa ner i sängen tidigt igår!  Idag har jag iaf en härlig ledig dag, ska dock tvätta hela dagen och vi ska hinna till banken kl 13 för att ansöka om lånelöfte osv.  Sen ska jag överaska oskar med att fixa ordning lite i "hallen" eller vad vi ska kalla utrymmet. Måste dra ner alla tapeter eftersom vi ska måla om där till helgen och sedan kasta ut lägenheten på annons. Så om någon vecka finns våran lya på blocket.. Så alla ni som behöver en lägenhet, KÖP?! 

Fick mina leggins jag beställt från Hm igår ( var ej med i paketet sist), ska prova dom sen. Ljusa och snygga till våren! Och på tal om våren kan jag berätta att jag är sjukt trött på snön nu! jag som vanligtvis älskar snön och vintern, skidåkning och att rida i snön.. ja, inte detta året! Jackan sitter tajt, ridkläderna är inte bekväma, halt på vägarna när man jobbar .. you name it! Så våren är välkommen, och snälla våren KOM FORT!


Gick förövrigt in i vecka 24 idag. Oskar kände första sparken i lördags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback