mys!

Skogen var dimmig idag. red barbacka, gör oftast inte det då min älskling har sjukt obekväm rygg! men idag vart de riktigt härligt att känna den goa värmen från hästen istället för en kall sadel. Det var halt och jag broddade inte ibak, det for helt ur mitt huvud. En stor eloge till Lego som går så lugnt och fint i halkan och när det ballar på under hovarna. älskar honom så <3
Min tanke är att rida så länge som går, som jag kommer av och på hästen utan problem. Magen är änsålänge inte ivägen. Och tack godegud att min häst är så snäll, är inte de minsta rädd för att trilla av eller liknande.

När jag kom hem så plingade det på dörren, tanken slog mig fort som ögat "tvtjänst".. Stängde av tven och smög tyst fram till dörren, kikhålet är bra att ha! Det visade sig att inte vara ett monster eller någon som ville få mig betala för tvlicensen utan bara kim. Han var ute och hoppade omkring på sina kryckor, stackarn! Så han kom in och har suttit och tjötat med mig i en timma nu ungefär.

När han gick så slog de mig också att jag var groteskt hungrig. Så därför ska jag åka och hämtapizza nu åt mig och min käraste som när somhelst borde komma från jobbet. Därför borde jag sticka nu!






Kommentarer
Postat av: Mia

lego<3 men var rädd om dig! även den snällaste hästen kan bli rädd för en snöhög!^^

2010-01-13 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback