måndag.

Ny vecka, väldigt skönt med sovmorgon. Hade svårt att somna om efter att sambon tvingat sig upp ur sängen, vred och vände mig länge. Har iof haft en ganska slapp och ledig vecka tillsammans med Oskar, helt slut och matt efter allt julfirande.

dagen kommer förövrigt vara ganska slapp, börjar jobba vid 15.30 tiden. Och imorgon gör jag delad tur, vilket ärde tråkigaste man kan göra tror jag. Blir spännande att se hur min rygg klarar jobba nu. Jag vet med mig själv att jag inte direkt ger upp i första taget utan går hellre och jobbar med smärta än att ligga hemma och gnälla.. 

Innan jobbet blir de en promenad till oskars jobb för att hämta bilen. lite halvbesvärligt när vi bara har en bil! Får väl iof inte klaga för mycket, vi bor mitt i stan och det går att cykla till det mesta. Min duktiga och snälla sambo brukar cykla till jobbet men när det är många minusgrader ute vill jag inte att han ska behöva frysa. 

Nej, dags att få lite sysslor gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback