Kort och enkelt inlägg

Skriver ett kort inlägg nu, mina ögon går i kors.

Jobbade till 16.15 och njöt av att lägga mig för grillning i jobbets solarium, härligt med lite färg. Åkte raka vägen hem till mamma för att låna hennes badkar och få ha lite "egentid". stängde av mobilen och skulle precis börja fylla på det glödheta vattnet. Vad sker då? Jo mammas mobil ringer, jag svarar " MEN KAAAJSA, vart är du?!" skriker oskar,, hm ja.. super orolig för att jag inte varit hemma efter jobbet tydligen? Sött!
 
 Hade tydligen lovat att vi skulle åka och köpa spackel och sånt skoj. Det var bara att strunta i badet och bege mig hemåt för att hämta upp karln! Blev massa skit inköpt, bland annat färg till elementen osv. Kan vara skoj om allt är fint när vi ska sälja den nu, kontaktade mäklare igår.

Vidare till mataffären, storhandling. Hemskt rörigt i mitt huvud! nu har vi iaf en supervälfylld kyl med massa godsaker i! oskar kom förövrigt in i vardagsrummet nu med chockaldbollar, ska nog snylta en..

Fick även en blogg award av malin, Löser det under helgen :-)
Och Jag passar på att svara på ditt tips här malin; ang havandeskapspenning. Jag skall ej ta ut någon, jag jobbar sålänge som jag orkar. Har ej slutdatum för mitt vik. Och jag har en riktig sugerdady till pojkvän som försörjer oss väldigt bra om jag mot förmodan inte skulle kunna jobba senare! :-) Vill spara så mycket som möjligt på mina "föräldradagar" tills lillen har anlänt.

KOOOOORS i taket, blev inget kort inlägg. Somsagt chockladbollen och duschen för min del nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! :)

Tickern visar lite fel. Är beräknad den 23:e maj.

Grattis till bebis i magen förresten. :)

2010-01-29 @ 13:47:09
URL: http://jaessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback