känner mig som en

bitterfitta och har gjort de i flera dagar.. sover dåligt, jobbar långa dagar och skulle verkligen behöva en ordentlig massage och ett bubbelbad! Skönt att det bara är två arbetsdagar tills min lediga helg, ska njuta varje minut! att jag inte sover bra beror på lillen i magen, jag har ALLTID sovit på mage och kan inte sova på något annat sätt. Jobbigt när oskar vänder på sig på kvällarna och intar den oberhört sköna positionen på mage och med armarna under huvudet, jag blir avundsjuk och min bitterhet byggs på. Vaknar mitt i nätterna av att jag omedvetet försöker lägga mig på mage och att lillen blir förbannad och kickar ordentligt!   Får dåligt samvete att jag skäller och snäser på Oskar när mitt humör är såhär lågt och hemskt. Tur att han är förstående och låter mig gnälla!<3



Snöstorm idag, om vi kan kalla det storm?! jag har verkligen tröttnat på vintern redan. Oskar och jag ska iaf ut och åka skidor någon dag, kan bli underhållande att se honom åka på längden! Och min, flodhäst som jag känner mig som.
Ska försöka få med honom upp till kinnekullebacken och släppa ut honom i nedförsåkningen, vilket han typ aldrig provat?!


Pappa var här precis, han skall hjälpa oss fixa trösklar. Har inte haft snygga sådana sedan vi la nytt golv här hemma, nästa vecka målar klart här och sedan är det bara för fastighetsmäklaren att komma och värdera vårt hem. Ser fram emot flytten, ska bli skönt att få större. Få ett barnrum att inreda och framförallt att få ett badkar, i love it!

Nu ska jag ta en dusch, skölja bort mitt bittra humör och försöka bli trevlig tills herrn i huset kommer hem från götene! Och han borde förövrigt komma nu på stört, jag känner inte för att vara ensam och deppig längre!

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

ett litet tips till dig kajsa!!

Ansök om havandeskapspenning. det kan man göra 60 dagar före BF. vet inte hur stark och tålig du är men jag kan säga att jag är glad att jag gjorde det. för man blir trött.



kram Malin

2010-01-27 @ 21:37:46
URL: http://www.malin-s-c-larsson.blogspot.com
Postat av: Malin Larsson

Kika in på min blogg, du har fått en award av mig :D

2010-01-28 @ 16:06:59
URL: http://www.malin-s-c-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback