jobb.

imorses var de svårt att ta sig upp ur sängen och ta sig iväg till jobbet. Oskar hade bestämmt sig för att köra mig eftesom han behövde bilen till götene, gissa vem som lät bli det för att slippa gå upp tidigt?! Givetvis tröttheten själv, oskar!  Idag hade annars varit en härlig dag att åkt till stallet och varit ute i skogen lääänge.

Slutade 16.15, svängde förbi ica och köpte mjölk då vi givetvis glömde det när vi handlade igår. Fastän jag faktiskt hade skrivit en lapp! Slängde ner chockaldpudding och grädde i korgen, smarrig söndags efterrätt.

Åt en paj till lunch på jobbet, lax och spenat. eller ja, åt och åt!?! De var ärtor i den så jag satt mest och petade. Skriv fan ut att pajen innehåller äcklig skit om ni ska ha ärtor i FINDUS! SKÄRPNING! Så det blev middagstajm direkt när jag kom hem, rester från gårdagen..

Nu har jag sovit en stund på soffan, vaknade av att oskar satt vid min fotända. Och det gillade jag inte när jag behövdre sträcka ut min stela och feta kropp, så han blev beordrad till köket för att vispa grädde.  Våran kväll kommer nog tyvärr inte bli mer spännande än den är, oskar sitter som fastlåst i tvspel och jag sitter här och ugglar.  Blir sängs tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback