impulskajsa...

min kära mor som är inne och läser här kommer blir tokig över detta inlägg. Hon tycker jag sliter på tok för mycket i mitt hår! Så mamma, om du vill skona dig själv; sluta läs nu.

Vill göra någonting mer mitt hår. Syster kommer antagligen och klipper mig ikväll, om hon orkade som hon sa. Annars får jag helt enkelt sätta saxen i oskars hand och hoppas på det bästa! (?) Funderar på om jag ska ge mig på en ny hårfärg också. Jag har haft alla färger som finns men jag är nog egentligen en riktig brunett, för det slutat alltid med att jag färgar håret mörkt.

Men nu är jag inne på att kanske köra lite mot rött. Och ja, mina vänner ni hörde rätt. RÖTT? jag menar inte knallrött för det är de få personer som passar i, ex maria som är vrålsnygg i rött hår. Utan på mig tänkte jag mig mer rödbrunt..  Är det en tokig idé?

Får ringa och rådgöra med några av mina kloka vänner! :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Det blir nog as snyggt! skall försöka få mitt åt det hållet nästa gång med :P

2010-01-14 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback