helvetesmorgon!

Vaknade av sjukt onödigt sms! vände och vred mig i funderingar om jag kanske skulle orka gå upp och äta frukost.  Första jag upptäcker är att min sambo har ätit upp i princip allt bröd, fanns en ynka tunnbröds macka kvar åt mig. INTE NOG MED DETTA! oboysugen och irriterad så gjorde jag ett extreeemt stort glas med oboy, så rörde jag om med skeden och vits så går glaset av på mitten?! :S oboy över hela diskbänken och köksgolvet. Svor ganska många gånger när jag torkade upp röran! Då var de till att blanda ett nytt, valde med omsorg ett som var gjort i betydligt tjockare glas.  Klart! Gick in till soffan, satte ner smörgåsen och oboyen på brickan och vips så välter självlart helvetesoboyglaset!! nu har vi en oboytäckt matta här hemma, fräscht som fan! Då gav jag upp. Åt min smörgås utan någon törstsläckare, bitter och förbannad! Ringde och gnällde hos Oskar lite, hans dag kändes genast tusen gånger bättre sa han. Vilken stöttning!

Nu ska jag strax kila till Sirius för mitt besök hos Eva, massör. Hon ska kika på min rygg och höft för att se om jag är vanskapt eller vad kruxet är. Känns lite smålustigt att gå dit när jag inte haft ont på några dagar, eller rättare sagt sedan oskar brutalknäckte min rygg!

Nästa fredag kommer förövrigt världens finaste maria till lidköping. Världens bästa klasskompis genom tiderna, hon gjorde min ynka lilla tid i Karlskoga rolig! Hon ska möta en kille här, tänka sig?!  Världen är liten. VOre happy happy om det artade sig och hon möjligen skulle bosätta sig lite här halvt som halvt! :)

Nu får jag nog slänga på mig lite varma kläder och pulsa iväg.
Ska försöka ta en promenix till stan också för att köpa semlor, hörde att dom redan börjat med de!  Kanske är lite fjäsk i det hela med att köpa semlor också... Vill inte att min kära sambo blir tokig när han ser att det är oboy på mattan och några pyttefläckar på soffan :P

Kommentarer
Postat av: maria

haha. du är så himla söt, kajsa :)

vi ses nästa vecka! jag längtar så efter dig. hihi.

2010-01-07 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback