helgen, i stora drag.

fredagskvällen anlände Maria. Visade henne Lidköping och vi tog en sväng förbi min älskade häst. Åt lite middag och bara tjatade, riktigt mysigt att träffa henne igen. Senare släppte jag av henne hos Kim där hon planderade att spendera resten av helgen.

Lördagen; klockan pep toktidigt här hemma. Oskar skulle jobba, vilket jag förträngt. Blev superpigg och krabaten sparkade glatt, verkade tycka att jag också borde klivit upp. Lyckades iaf somna om en bra stund till medans min stackars man fick jobba.  Ola och mamma om och hämtade mig sen vi skulle ta en riktigt snabbvisit på stan. Min jakt vad en ny bh! Och tro mig, jag fick utbrott i provhytten. Ingenting passar längre?! Jag beslöt mig efter en stund plågandes att jag skulle ge mig ut på bh jakt en dag när jag kände att mitt humör var på topp istället.  Hittade iaf en tshirt, lång och bra! då blev mitt humör en aning bättre!  Mor & Ola skulle på husvisning, innan det skulle olas söner hämtas efter träning. Så dom bjussade oss "barn" på lunch och vi alla ville självklart åka med till husvisningen för att se vad dom är på jakt efter för typ av boende. Svårt att hitta parkering utanför, tokmycket folk utanför så vi gick inte ens in. Dom hade kollat på ett hus tidigare somdom verkade fastnat lite för..  Och tro mig, jag håller tummarna för att det blir husköp för deras del! Det innebär att jag och oskar köper mammas lägenhet och äntligen får bo på första våning och ha ett barnrum att fixa med..

Lördagskvällen så blev det bowling och middags på harrys för att fira tony som bev yttligare ett år äldre i fredags. Det var såååå gott med mat, det blev soprent på min tallrik. Det jag inte orkade åt min hungrig sambo upp, eller han var på mångas tallrikar.  När vi kom hem somnade vi fort, mätta och belåtna!

Idag blir de en skön och lugn söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback