God kväll!

lång och småtrist dag.
njöt av att ligga kvar i sängen länge, gjorde ordning frukost åt käraste. Sedan begav vi oss ut i kylan för att åka och kolla på ett hus. Jag hade stora förväntningar och de visade sig ganska snart att dom var lite väl stora.  sommarstugekänslan slog mot mig direkt när jag såg huset, galet mycket furu inne i köksavdelningen också. Men jag måste erkänna att när jag stod i "vardagsrummet" och tittade ut över den snötäckta åkern och alla härliga träd i trädgården, solen och den blå himlen kunde jag nog inte låta bli att bli lite förälskad i stället ändå..
Huset låg väldigt öde, men vi har väl tänkt att vi vill bo på landet bland djur och natur. Älgar var de första dom nämde, fanns gott om älg. Och älgar är för er som inte vet en av mina stora rädslor, vet inte vad de kommer ifrån och är antagligen en ruggigt barnslig rädsla.  Vi tackade för oss och sa att vi skulle disskutera, tänka över och disskutera ytterligare lite till..

Tog lite omvägar hem för att kika på andra tänkbara ställen att bosätta sig på, när vi väl kom hem tog käraste tag i matlagningen. fisk, smarrigt! fixade och donade lite här hemma, tiden går konstigt nog fort av att inte göra vidare värst mycket. Somnade på soffan en liten stund, alltid skönt att ta power naps!

Nu på kvällskvisten har jag varit hos antonia en sväng och fikat. Hon beger sig tillbaks till norge inatt, julledigheterna verkar rusat förbi dom flesta.. 

Har sluppig ryggsmärtor idag, Thank good!  För er som inte vet så har jag en liten krabat i magen, och "han" är väl anledningen till mina hemska smärtor i ryggen.
tro sjuttsingen att vårdcentralen förövrigt inte gjort någonting åt de, läkaren kollade inte ens på min rygg.  Så jag fick ta saken i egna händer, eller rättare sagt; Min mamma tog saken i egna händer. Nu ska jag få en massage på torsdag, och sen får vi se om de blir kontakt med ostiopat eller liknande.

Nu är det nog dags för mig att zappa genom kanalerna på tvn och sedan krypa ner hos min kära sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback