frusen!

Sov länge idag.. började putta lite försiktigt på oskar vid 11 tiden så han skulle vakna, och givetvis skulle han inte märka att jag väckte honom?! tror inte de funka, men upp ur sängen och började fundera på dagens planer. Jag bestämde mig iaf för att sticka iväg till stallet. Min älskling och jag tog en härlig ridtur i skogen, underbart med all snö. Mötte många rådjur, verkade i legos ögon vara köttätande monster! 

Efter stallet stack jag och Oskar hem för en snabbfika hos mamma, passade på att rensa ur mina gamla ridkläder som fanns kvar där.

Nu ska jag laga middag. Och oskar gillar egentligen inte den rätten jag ska laga men lillkillen måste lära sig äta grönsaker någon gång i livet, han är ju bara tjugosju år gammal! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback