Fredagsmys!

Äntligen fredag!

kom hem tidigt från jobbet, beslöt mig för att göra lite nytta här hemma så jag målade om elementet i badrummet. Nu är det kritvit! ska slänga på en omgång färg ikväll också och försöka ta det i köket också. Helgen blir lugn, ska njuta av att vara ledig. Ikväll ska oskar till götene ensväng och fixa med en av rallybilarna medans jag ska gå och titta på systers handbollsmatch, heja heja!
Imorgonbitti ska jag ta mig en härlig ridtur i snön, få lite egentid och frisk luft. Ska försöka hinna med en fika hos johanna också, längesedan!  Söndag har jag lovat oskar att vi skulle hitta på någonting roligt så nu ska vi tydligen ut och åka snöskoter på sjön, läskigt..

ska jag ringa Oskar och berätta att den bruna barnvagnen fanns inne och att vi fick bestämma oss snarast. Jag har smått börjat ge upp hoppet om att få den lila.. Men Oskar kanske kan ändra sig!?
 
Har förövrigt kommit mer snö idag, jag känner mig lite bitter över det. Längtar tills våren och sommaren nu, få sola och åka ut på sjön. 
 

Slänger in en bild på mig och Zarah(plastsyrran) från tylösand i sommras :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback