Fredag. Veckans bästa dag?!

Sovit sjukt uselt inatt. Har magont, eller jag vet egentligen inte om det gör ont utan är kanske obehagskänsla? Tror jag ska försöka få tag i min bm och prata lite med henne, alltid vara på den säkra sidan!

har förövrigt skrivit en lång "2-do list" åt migsjälv idag. Därför borde jag tatag i allt och börja fixa.

förövrig blev det lite färg i håret igår. Men somvanligt får min hårbotten en annan färg än resterande hår, och ja jag förstår att det beror pga utväxt. Men nu hade jag knappt någon! Oskar tyckte jag skulle färga det brunt igen, fort också för den delen. Och så blir det! Ska snart slänga i en brun färg, tror inte jag får bort de röda pigmenten men..  Syster orkade inte komma förbi och klippa mig igår och oskar hade nog totalvägrat om jag satt saxen i hans näve. Han har ju faktiskt råkat ut för att bli tokfult klippt av mig en gång och någon payback klippning vill jag inte råka ut för! ;P
Tog saken i egna händer och klippte lite, blev toppen! Kan väl inte bli mycket annat är bra när man gör det själv?! jag skulle iaf aldrig erkänna om det blev dåligt, svälja min egna stolthet är jag inte bra på! haha!

6 timmar på mig att göra alla dagens bestyr, 18.00 anländer världens bästa maria till tågstation i lidköping. Hon har lovat att springa slowmotion och krama mig, lika romantiskt som på film! :) Så ska vi hänga och mysa innan hon ska på dejt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback