en kall lördag.

Kallt ute! vaknade av att Oskars telefon ringde kvart över 8 och att han blev super irriterad. VEM FAN RINGER PÅ EN ANNONS KL 8 EN LÖRDAGSMORGON?! Vissa människor har ingen hyffs!
 Vart lika bra att pallra sig ur sängen, slänga i sig lite frukost och bege sig mot stallet.  älsklingen stod och väntade vid grinden och verkade supernöjd över att få komma ut på en ridtur.. Trist att behöva brodda av och på hela rackarns tiden nu bara! Kallt och härligt ute men framförallt väldigt lugnt! Lego vart piggelin och ville mest springa på!

Jag hann knappt komma innanför dörren innan pappa kom förbi med våra trösklar han fixat, nu ska dom bara målas och monteras. Hoppas på att min händiga karl tar tag i det snarast! Och han är förövrigt inte hemma, undra vart han håller hus?!

funderar och funderar lite till om jag ska bege mig fram till stan en sväng, skulle vara gott med en fika och kanska unna sig någonting fint?
   Ikväll ska vi äta tacos och ha myskväll! Slutar säkert med att vi sover gott på soffan, inget ovanligt här hemma direkt. Tänkte kolla upp om de finns någon bra film också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback