dagen

klockan är redan 11! hade ställt min klocka på halv 10, längre fick jag inte ligga och dra mig lovade jag mig själv igårkväll. Och tror ni jag lyckades gå upp?" Njaee, inte direkt.. stängde av mobilen och somnade om, väldigt skönt också för den delen. Nu har jag kastat i min frulle och sitter och ser på "sjukhuset" på tven.

Verkar vara finfint väder ute, ska ta mig en promenad bort till mamma och kolla om min lampa står kvar där. Behöver någonting nytt till fönstret i vardagsrummet nu när jag ska ta bort ljusstakarna, känns lite trist att ta bort allt faktiskt. ALlt blir så ljust och mysigt när man har uppe såntdär! Ska ta mig en ridtur i vintervädret sen också, härligt och uppfriskande!

Syster ska förhoppningsvis komma hit efter sin träning ikväll, behöver klippa mig. Har behövt detta ett bra tag nu, men jag undviker att gå till frisör för jag blir alltid så grymt besviken! Så därför överlåter jag de hela på min kära lillasyster. Hon får nästan fria händer med saxen i min kaluffs. Behöver egentligen bara toppas och då finns inte risken för att det kan bli så misslyckat?  

Ikväll ska jag bädda ner mig och kika på "new moon", som jag har längtat!!  Efter allt mitt tjat så har oskar äntligen laddat ner den. Borde köpa mig lite godis som jag an njuta med också.

Ska jag få gjort allt jag vill och behöver idag så får jag nog sätta igång nu!

Kommentarer
Postat av: Mia

Älska Twiligt! en riktig mys film!

2010-01-14 @ 12:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback