blåmäken!

Har som tidigare nämt varit och kollat upp min rygg idag. Fick en brutal massage på alla stora och härliga muskler.. Och den vart INTE skön alls, plågades ordentligt. Höger sida körde hon extra på eftersom min höft är helt fucked up. Och jag skojjar inte om jag säger att jag harblåmärken över hela kroppen nu! :S  Ser verkligen blåslagen ut och oskar får inte ens klappa påmig utan att jag tjuter nu.


Nog om smärta och gnäll. Vi har haft en riktig flötdag, onyttig mat två gånger. Började med pannkakor när Oskar kom från jobbet, sen nu på kvällskvisten blev det mcdonken. Och jag är hungrig IGEN?! 

Sitter och ser på "The breakup" nu, sett den förut och är väl ingen höjdare direkt. Funkar som tidsfördrift! Ska strax försöka få med hunden ut på på kvällspromenad, men han verkar ha somnat inne i sängen ihop med Oskar och tro mig, den hunden går inte gärna ut i snön när man kan ligga och gosa i sängen!!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Mickis

KAJSA!:D Wiiheeey, en blogg att följa:D

2010-01-08 @ 08:18:16
URL: http://mickispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback