behöver vinna på lotto.

precis kastat i mig lite middag.. Hamnade här igen, brukar bli så?! Jobb ikväll, riktigt skönt att få vara ledig hela dagen och inte göra något vettigt.
Har iaf hamnat framför datorn endel idag och suttit och kikat kläder. Kom in på Ellos hemsida, brukar inte ens kolla där. Lyckades nu hitta en väldigt massa kläder som skulle vara kanonkul att få klicka hem! är iof i behov av byxor, lite svårt att tränga sig in i mina vanliga jenas nu. Och det är med sorg i mitt hjärta jag har lagt undan dom flesta.. Är bekväm och har kommit till stadie "mysbyxor".. Inte särskillt snyggt att gå omkring i får jag erkänna!
 
Hittade iaf chinos, LILA. och ett par i mer diskret färg också.. JG BEHÖVER VERKLIGEN BRALLOR! Alla gravidbyxor som existerar i affärer är så sjukt fula, ska man behöva sunka ner sig för att man blir fet?!   Ett par sandaler till sommaren i leopard och någon topp. Fanns riktigt söta kit till baby, sjupack bodys för en billig slant. kruxet är då det att min lilla shoppinlista blev bara längre och längre och pengamässigt stack de iväg lite mer än vad jag hade tänkt!  Jag antar att jag får avstå mitt shoppingsug nu och typ tusen år framåt eftersom de tydligen skulle läggas pengar på att fixa extraljus, byta kamrem och sån skit på bilen. ett nödvändigt ont, det förstår jag också... Men jag vill fortfarande göra roligare saker för pengar.
Så om någon vinner på lotto och inte riktigt vet vad ni ska göra för pengarna, ni kan ju alltid skänka en slant till en byxbehövande kvinna i nöd!
Behöver förövrigt beställa linser också.. FAN!

Dags att fixa disken och göra mig ordning för arbetet. Jag är på uselt humör, min rygg är hemsk. ursäkta för ett trist inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback