Äntligen!!


en ängel kom och skänkte lite glädje åt mig, en räddare i nöden i min byxkris!! världens bästa mamma vill säga! :-) Hon köpte ett par byxor åt mig. Tack tack, tusen tack min fina mamma! 

Tog tid att hitta ett par vettiga mammabyxor faktiskt. Och tro mig, jag har letat som sjuttsingen på nätet och i affärer. Köpte några toppar, lite underkläder och ett par solglasögon också. Oskar tyckte nog att det var onödigt. Men han har inte problemet att hans kläder är försmå, han har iof problem med att någon annan i vår familj på två använder hans tröjor väldigt flitigt!  hans rent ut sagt "vidriga" strumpor kan han få behålla för sig själv! :-) 

Så nu hoppas jag på ruskigt snabb leverans från HM! :-) brukar vanligvis ta lite för lång tid enligt mig, men om jag håller tummarna riktigt hårt så kanske, bara kanske går det fortare!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback