ändrade planer.

Jobbade kväll igår och kommer då hem vid 21.45 på ungefär, slängde mig faktiskt i säng direkt.. Vridit och vänt mig hela natten, Oskar snarkar. Och det har jag inte haft något ont av tidigare, men sedan jag blev gravid så har fått superont av det. Är känslig för det mesta, eller jag var iaf det under början av graviditeten! 

ja, somsagt blev de ändrade planer för idag. Jobbade morgon, slutade redan 11. Och jag gnällde inte direkt över de utan stack direkt till stallet, min stora stora kärlek. Ruggigt kallt!  Kastade mig i bilen och åkte mot city, tyckte fläkten lät knepigt i bilen och hade ändå tänkt lämna den den sambon på hans jobb, vilket plus då att han jobbar på volvo. Jag tänkte ställa upp och ta cykeln hem så han stall cykla senare i kylan.  Det var tydligen inget fel på någonting i våran bil inte, tänka sig?!

Snällheten gick över och jag tog bilen iaf, vidare till mataffären. Ska laga lite smaskig mat till oss ikväll, suprise för Oskar. Jag är vanligtvid en USEL kock, eller jag tycker inte det är skoj och låter gärna bli att stå i köket. Blev ingen kvällstur för mig på jobbet, blir mys med Oskar istället.

Får passa på att skriva lite om krabaten inne i magen också; Han lever runt, mycket! Och ja, ni såg vad jag skrev. HAN. Barnmorskan på ultraljudet vi var på i dec tyckte att det såg ut som en pojk.  och huvudsakligen, bebisen mådde bra :)  Vi har funderingar på att åka till göteborg, där finns kliniker för könsbestämning. Jag tycker deffinitivt det är värt om slantarna! Plus att man får se krabaten en gång till! 

Nu är det dags för mig att diska och förbereda potatisen inför suprisemiddagen ikväll, känner att sängen känns lockande en sväng nu också. Blir nog att krypa ner en pyttestund och vila sen! :-)


Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

GRATTIS GRATTIS!!

Är det liksom offentligt nu då?

Vilken vecka är ni i?

MVH Malin

2010-01-05 @ 16:50:40
URL: http://www.malin-s-c-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback