vilotajm

halva veckan har gått, underbart! Vilgot och jag sussade länge och när vi vaknade passade jag på att bada honom. Så nu luktar han undrbart, (de gör han väl alltid men..) Nu ha han somnat till här bredvid mig och jag ska nog passa på att slänga in en tvätt och kanske sortera alla mina kläder.  Våran klädkammare är rörig, jag har framme saker jag inte använder alls. Borde skänka bort massa kläder!..

Oskar kommer hem på lunch idag, de tycker jag är mysigt!

Nej sjuttsingen, jag ska skynda medans goaste och finaste bäbisen i världen vilar! ja precis, goaste och finaste bebisen i världen har JAG !!!!!

Kommentarer
Postat av: Antonia

hahahahahaahahaha jag läste!! jag dör.

2010-08-25 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback