Vad

Vad skoj att några kommenterade som läser! Undra bara vilka resterande 40 personer varje dag är?..

Igår var vi på Marstrand, Klåverön hos min finfina släkt. Vi hade de supermysigt, myste med fika, tittade på båtar och njöt av sommaren (blåste tyvärr).. Vilgot gillade att åka motorbåt! Jag kommer nog aldrig få min vilja igenom att vi skaffar segelbåt. Oskar var hemma och körde cross, så vi vilgot och jag knökade in oss i mammas bil tillsammans med dom.


Nu sitter jag i soffan, ville ligger tätt intill och halvslumrar, tappar han nappen vaknar han med en förbannad blick. Han har humör. Kanske kan kommit från mig? :-)
 Morgonen har jag spenderat med att slipa, spackla, slipa och måla. Hej och hå vad jag har målat! Jag har färg precis överlalt, tom uppe i näsan!  
alla handtag till byrån ska blästras, min handyman löser den delen och sedan är det väl bara köra hem den. Jag tycker de har tagit på tok för lång tid, gillar inte att behöva vänta på att saker ska li gjorda. Man måste vara effektiv! Så jag ska ta tag i soffbordjakt nu också.

Oskar åkte till götene för att hjälpa svärfar med massa saker. Vädret ute suger, jag är dödstrött och mina jävla idiotgrannar väsnas. Jag avskyr dom, avskyr avskyr avskyr och nu låter jag hemsk men det är barn! Ja de är barnen i familjen som väsnas så man blir helt galen. Här kan vi fan knappt ha fönstren öppna förän idiotungarna står utanför och skriker. Trappuppgången tror dom är en jävla lekstuga. Jag bad dom vara lite tysta och då säger tjejen " varför då"     DÄRFÖR ATT, din dumma korkade unge - det ville jag sagt men istället sa jag försiktigt och snällt " för vi har en bebis som sover här inne"....
 Och föräldrarna ska vi väl egentligen inte tala om, kvinnan ser ut att komma från en annan planet, ugly, och mannen ser läsklig ut.  Vi har försökt lista ut en bra hämd men uppenbarligen är vi inte tillräckligt elaka.?


Nog om bitterheter. Fredag och då ska man vara lite extra glad!
Jag behöver dra över med dammsugaren ett varv, diska och kanske dra igång lite tvätt. Känns alltid så bra är man gjort de. 
Ska koka lite kaffe först så jag piggnar till, Jag har inte druckit kaffe under graviditeten och drog ner på de väldigt ett tag innan också eftersom man får så extremt fläckiga tänder av de och har inte ens varit sugen på kaffe. MEN, en vän var här på fika, jag satte på kaffet och nu är jag fast igen. En svart kopp kaffe, mumms!

Nej, skynda på ett och två!

Kommentarer
Postat av: antonia

jaaag läser ocksåå!! =) men det visste du nog redan :P

2010-08-08 @ 00:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback