trista affärer

varit på jakt efter kläder till Ville på stan en stund men gav upp. Han behöver pyjamaser, luvtröjor, nya jeans och annat smått&gott.. Men här i stan fanns de inget skoj! Känner mig lite besviken men detta innebär shoppingsväng till antingen trollhättan eller skövde imorgon. Skojsigt med lördagsutflykt med min lilla familj! :-)

Nu ska lilleman få en ny blöja och sedan sk vi ta oss en powernap innan vi beger oss förbi stallet och sedan hem till svärföräldrarna för att hämta upp älsklingsoskar. Svärfar har köpt en skylift som går 18 meter och jag bara måååååste prova hur högt jag vågar åka, jag kommer väl iaf våga dubbelt så högt som Oskar! ;P

fast föresten, jag kom givetvis inte hem tomhänt till V ändå. han fick en tröja, en body, en mössa och två par brallor.
gnällig bebis, blöjbyte och powernap NUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback