måndag

regn och rusk, HELA DAGEN. Lidköping flyter nog snart bort..
 fast vädret har inte varit mig emot, det blev en heldag med mina pojkar i soffan! Och vet ni hur bra man har de när man har världens två snyggaste killar brevid sig?! :-) Jag var visserligen iväg en sväng imorses och målade sista på byrån. Imorgon ska jag köra hem den. Hoppas den blir snygg i vardagsrummet. (kommer komma bild)

Nu på kvällskvisten så var jag & vilgot förbi hos mamma och umgicks lite, alltid mysigt att spendera tid med sin mamma. Min bästa vän!
Sprang förbi ica förut och inhandlade mig hårfärg, måste fixa utväxten och bli lite mörkare. Solen, eller ja, den ynka solen som sverige erbjudit denna sommaren har blekt mitt hår som vanligt. Kanske vore skoj att klippa någon frisyr snart också? men jag är ju så jäkla velig, känner mig megaful i allt. Lugg brukar de bli och den har jag nedsläppt i max 2 dagar sedan åker den upp i ett hårspänne. Haleluja att man kan dra upp håret i en knut, och vilken småbarnsmamma har tid och ork att fixa håret varje dag? finns kanske dom som gör de men jag är nog lite bekväm. Får nog rådfrågaoskar lite om vad jag ska göra med frillan. Han säger bara "de är la bra som de är nu", Karlar!

Har ni några tips?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback