augusti

redan augusti, sommarens sista månad. Hösten kommer med stormsteg, och det är faktiskt inte mig emot! Jag har alltid älskat sommaren, värmen och framförallt att pendera dagana på sjön och tro mig, ingenting jag inte längre älskar. MEN, hösten. bra filmer, massa tända ljus och mysa tillsammans med min "lilla" familj, jag ser fram emot det! :-)



Idag regnar de, ovanligt?! svensk sommar.  Vilgot och jag sitter här i soffan och lyssnar på regnet som slår mot fönstret, han ler såfort jag tittar på honom och jag total smälter! Min vacka son.
 Dagen, ja. Jag ska åka till pappas jobb och slipa min byrå har jag tänkt, förhoppningsvis hinna måla den också. jag håller verkligen tummarna för att den blir fin. Sedan är de bara att hitta ett soffbord.  Fotpallar vill jag ha också, två stycken. Tänkte slå till och önska mig det i födelsedagspresent, fyller sista dagen i augusti.

Igår kom mamma och gänget hem, skönt att ha dom på hemmaplan igen. Syster och jag överaskade med nybakt sockerkaka och jordgubbar, verkade uppskattat.

prinsen har slumrat in i mitt knä nu, försöker jag lägga ner honom kommer de inte vara poppis och prinsen blir nog inte riktigt nöjd förän han får vara i famnen igen. Så jag låter bli att ens testa!

Ska slå en signal till pappa nu och kolla när han låser upp dörrarna på snickerit för mig. ska frsöka ta före och efterbilder på byrån!
Hej och Hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback