åh vilken

vilken härlig dag, na na na aaaa..
Solen skiner och fåglarna kvittrar, de kanske finns några sommardagar kvar i sverige? Eller innebär de tur? Vi kan verkligen behöva lite tur idag! Så håll alla tummar ni har för oss!!! :)

kl 11 ska vi till BVC, jag har våndats för detta besök. Vilgot ska få tremånaders vacinationen.... Jag har aldrig haft särskillt ont av sprutor, sticka folk på jobbet har jag inga problem med och när någon ticker mig sitter jag och kollar på, no biggi!  Men när dom ska sticka min lilla lilla bebis, oj oj, Magvärk bara jag tänker på de. Gråter han så gråter jag. Tur att oskar följer med. men chicken som han är och är nålrädd så får vi se vem som håller i vår fina bebis.

Sen ska jag ge mig ut till stallet på, blir skogstur idag igen. Känns inte lockande att tralla runt på banan när vädret är fint. Annars var de min plan.

Ska strax väcka min stora älskling som ligger kar i sängen och njuter. Sen är de badtajm för vilgot så han är snygg och fräsch. Han älskar att bada! :-) Ska försöka filma de!

Och förbövelen! KOMMENTERA MERA, skärpning på er!
och svar till sandra som undrar hur man "blir med studsmatta"
Ja, oskar ansåg att vi behövde en men vart han ska ha den är tydligen ett senare projekt. Men nu är vi ägare till 4,5 i diametern stor studsmatta.   Bra att ha sak! ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hahaha! Nu har väl snart din karl alla leksaker man kan ha i hans ålder! :D Säg till när ni kommer på någonstans att ha den, då kommer jag och hoppar!! :P

2010-08-19 @ 00:47:57
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback