13 September

Tvätt tvätt och tvätt. Att tvättkorgarna aldrig blir tomma?! Skulle behöva ett torkrum här hemma också, de går inget vidare att ha kläderna på tork ute på balkongen längre och de ser otrolig trist ut att ha de inne i lägenheten... Jag ska dra över med dammsugaren nu också, kanske köra ett röj i badrummet och hoppas på att jag hinner klart innan vilgot behagar att vakna från sin lilla lur. Och nehe, så bra gick de. Nu hör jag någon vakna till liv i sitt rum.
Man skulle behöva klona sig själv ibland!!!!!

Jag har huvudvärk, ser ut att vara superskönt väder ute men jag har inte tagit mig ut än, får bli en promenad senare, ska försöka få med mig Oskar också. Han vägrar gå men han kan få cykla.

nej nej, bebis ropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback