12 September

Helgen har gått i rasande tempo!
Fredagsmorgonen spenderades i stallet, en långritt ute i de härliga höstvädret.  Sen var vi och kollade på ett hus vi var intresserade av, garage och ladugården vart i fint skick men huset var inget vidare, antagligen är torpargrungen i dåligt skick på huset så vi avstår. Trist! Bara leta vidare...
  På kvällen vart jag iväg och drack lite vin, det sa bara "sluuurp" och flaskan tog slut. Tack för den kvällen! :) Igår vart vi barnvakter en stund och sen har de bara varit familjemys som varit prio. Och givetvis crossåkning som alla lördagar innebär för min käraste.

Idag ska vi göra "ingenting-på-så-mycket-tid-som-möjligt". Jag ska väl visseligen till stallet men det räknas som ren avkoppling. 

Pusstajm med mina killar! :)

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback