och han påstår

oskar påstår sig vara ett mänskligt  upslagsverk.... HAHA!?
han inser också att han kommer må dåligt den dagen han vaknar upp och inser att han faktiskt inte är bäst på allt. 
Fast i mina ögon får jag nog erkänna att han är bäst på allt.



Vi har haft en heldag i Götene. Oskars syster från småland har varit hemma så vilgot har fått träffa sina kusiner för första gången, Noah och Elsa.
Vi allihopa tog en promenix till oskars farmor & farfar och fikade, supermysigt!

Nu är vi hemma, nyduschade och fräscha. lille söta vilgot sitter faktiskt i babysittern, för första gången. Han verkade inte så road och somnade istället.
 Mina bröst gjorde så ont såjag fick pumpa ur dom, herrejesus vad mat den lille måste få i sig när han suger på dom. Inte konstigt att han börjar se lite rund ut om kinderna!


Nu börjar jag förävrigt känna mig redo att snart kasta mig upp på hästen igen. känns som de skulle funka?
måste man vänta till efter kontrollen för att få ett "ok" av bm??!! 
 Får nog kolla upp detta. Jag kommer nog inte sluta le när jag väl sitter på lego och får rida omkring nu efter detta långa uppehåll.
tänk att bara få rida ut en skogstur en varm sommarkväll, ensam.. Kan inte förklara hur skönt det är.  Om några år, ja, ganska många år framåt så hoppas jag att vilgot följer med mig på ridturer på sin shettis jag vill köpa åt honom i framtiden ;-)

Nu ska jag pussas med någon av herrarna,  får se vem som stället upp!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback