vill bara

brutal gråta! jag har upptäckt bristningar på min mage! DET ÄR DET FULASTE JAG VET!
hittils har jag klarat mig utan enenda ful äcklig bristning, men givetvis nu så har det dykt upp.
Det kommer verkligen inte bli bikini i sommar direkt, hej baddräkt!  Fan vad less jag blir. Visserligen förstår jag väl att det är en del av livsprocessen som OSKAR gääääärna påpekar men för mig känns bristningar ungefär som livets ände.. 

 smörja hindrar INTE uppkomsten av bristningar, så det känns knappast som de hjälper heller.  Hoppas dom inte blir så synliga och att dom bleks såfort jag får lite sol på dom!  HELLSKOTTA vad jag ska sola!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte sola förän bristningarna är helt blekta. Solar du när dom är röda och nya så kommer dom synas jätteväl. Ett litet tips från en som har bristningar

2010-04-13 @ 09:42:58
Postat av: Mickis

Welcome to my hell!

2010-04-13 @ 12:07:00
URL: http://mickispickis.blogg.se/
Postat av: Ett tips till från en som har bristningar!

Mina syns knappt längre sen jag började sola solarium! Började när de på magen var nya, nu syns varken de eller de på höfterna knappt! Sola på vettja!

2010-04-13 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback