varning för gnäll

trött, ont och slut!

jag svettas som en gris, öppnat alla fönster i hela lägenheten och går ändå bara omkring i underkläder.. halsen värker, ögonen kliar, känns som det slått lock för öronen hela tiden och jag vill bara att allt ska vara över. Och då menar jag både förkyldningen och graviditeten! bebis trycker nedåt, helvetesont!

Jag längtar så mycket efter att få sova på mage att jag gråter vid tanken på det. eller att ens känna mig normal?! har helt glömt av hur man känner sig när man inte har en megafet mage i vägen och ett humör som berg&dalbana. stackars alla i min närhet...
tycker väl mest synd om oskar som får stå ut med mitt gnäll! fast han säger att jag skött mig bra, får hoppas att han menar det och inte bara säger de för att göra mig lite nöjdare.


Nu ska jag ta mig en dusch, hälla  mig en kopp äckligt te för att lindra halsen och försöka vila lite innan herrn kommer hem. Lovat att vi ska åka och hämta caben. Och i byte mot att jag gör de vill jag ha hallon och vaniljglass, undra om det är en deal oskar går med på?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback