slitit ut min man

jag har kört slut honom nu, tvingade han att diska upp berget i köket medans jag la mig i badet.. Nu hör jag honom ligga inne i sovrummet och sucka över livet! Stackarn. Han är duktig som står ut med mitt gnäll som bara kommer huxflux ibland!

Idag har vi varit i götene, hos svärföräldrarna. Oskar meckade med cabben och jag städade vår familjebil, oskar tvättade den utvändigt också. Nu ser den lte roligare ut iaf.  Behöver tydligen poleras, men det lejer vi nog bort till verkstadsmän =P Vår tid är så dyrbar! höhö.

När vi kom hem begav vi oss på promenix till birgers för en glass, satt i vårsolen och njöt. Sen vidare till ica för litenödvädigheter och nu efter ett bad hamnade jag här..
Ska strax kasta ihop lite varma mackor till kvällsmat, perfekt när man inte behöver så mycket mat.

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback