Skövde

Vi åkte till skövde direkt efter herrn kom hem. Skulle kika hur/var förlossningen var förlagt på sjukhuset och ja, vi blev inte mycket klokare av detta besök heller.
Handlat har vi iaf gjort;

Skötväska
Insektsnät
Regnskydd
Vagnleksak
Blöjor
Avfallspåsar till blöjhink
Handdukar
Febertermometer
snuttefilt
Nattlampa (lumilove)
Blöjor
mjölkersättning
reflexer till vagn

Klädväg;
overall
mer små bodys
några extra små byxor
beställ kostym-bodyn (viföräldrar tidningen)
pyjamas

   BÄST AV ALLT; jag fick mig en sjukt snygg bikini! HAPPY HAPPY!
 En lila adidas med shorts till, kommer nog sitta som en smäck på min tjockiskropp i sommar. Tror visserligen jag mestadels kommer sitta i vassen och inte våga visa mig bland alla andra på stränderna.



Kanske borde beställa lumilove-lampan och dendär kostymbodyn nu? Får överlägga med ekonomiansvarige i vår lilla familj.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback