sjuk.

igår var jag liggandes hela dagen, iaf tills oskar kom hem från götene och vi skulle iväg till tony & erica på grillning. Hade en trevlig kväll, lite badminton och sånt. 
 
Idag åkte oskar och hans vänner till skövde för att testa springa militärets hinderbana, jag låg supermegadödssjuk i sängen och beslöt mig ligga där heeela dagen. Vid halvtre tiden hade jag tröttnat och beslöt mig åka till stallmötet trotts min hosta och onda hals. disskuterades sommarbete, känns så avlägset men vi släpper dom nu 1 juni?! Det är snart, fast konstigt nog känns de som maj månad kommer vara en enda dödslång väntan. 
 
Nu sitter jag här, och blev superchockad över att klockan ändå är över 7! Snart kan man gå och sova igen, haha!
Ska strax ta mig ett bad tänkte jag, skönt men inte så roligt när det känns som man har en flytkudde till mage?! den ligger ju aldrig under vattnet. Vi borde egentligen slänga ut skiten och skaffa dusch och en tvättmaskin stället men jag gillar korta badstunder så jag antar att det får stanna ett tag till! :-)

Veckan har jag planerat. redan...  
Måndag; lunch med pappi&farmor, städdag hemma & kolla matta till balkongen
Tisdag; tvättdag, hästen och åka till skövde med käraste älsklingen.
Onsdag; tvätta min smutsiga häst!
 Haha, allt går lite fortare när man planerar.... Och nu får tiden gärna gå fort. alla säger att jag ska njuta av sista tiden som gravid, bullshit säger jag. jag orkar inte njuta, jag är trött på att det är ett träningspass varje gång jag ska knyta skorna, känna mig som en flodhäst och ha halsbränna konstant! 

HALSBRÄNNA är förövrigt de vidrigaste som finns. Samarin hjälper inte. Gaviscon var helt brutalvidrigt och hjälpte inte alls. Får ringa och kolla om de finns något mirakelpiller man kan ta?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat novalucol??

2010-04-25 @ 22:50:00
Postat av: Katia

Krya på dig:)))

2010-04-25 @ 22:56:18
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback