samvete och sånt.

humöret har inte varit det bästa idag.. fast heller inte det sämsta!

mvc, allt var bara bra. Knodden ligger stadigt på sina 130 slag/minut. Mitt blodtryck är toppenbra, vilket jag faktiskt tvivlat på och sf måttet var 30. Så, vi följer kurvan perfekt.. 

Sprang till stan och tog en fika med mamma, mysigt. När jag kom hem så kände jag mig helt plötsligt orkeslös, dödstrött och ingen volja att vilja göra någonting. Hade lite brådis att göra mig ordning inför kalas hos svärföräldrarna.. Oskar kom hem och stressade på mig, jag fick panik och bara beslöt mig för att jag inte orkade hänga med. Lipig och orkeslös stannade jag hemma med sjukt kasst samvete. Jag tycker de är supermysigt att åka till svärisarna och hälsa på men just nu orkar jag ingenting. Skulle bara vilja få ligga med huvudet i oskars knä och bli klappad på!

Nu ska jag koka mig lite te och träna bort mina hungerskänslor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback