orkeslös

Solen skiner, borde sätta mig på balkongen en sväng..
 Jag ska ta tag i städningen nu, svärföräldrarna kommer i eftermiddag och då behöver det ju se representabelt ut här hemma! :-)
Vi får våran köks-soffa idag, svärmor har målat supersöta blommor på den och gjort en madrass. Kommer nog bli finfint i köket!

Jag mår illa och känner mig konstig idag, inget skoj alls.
klockan bara rusar iväg och jag sitter ändå bara här och låter den gå :-) men man har all rätt att lata sig ibland, af som gravid?!

Skulle baka kladdkaka idag, men jag insåg (oskar fick mig typ inse) att det var bättre att köpa färdiga. haha!  Jag är experternas expert på att glömma av saker i ugnen och att bränna allt! Så jag får mig en promenad till affären för att inhandla färdiga kladdkakor. Hoppas jag kan lura alla att jag faktskt bakat dom själv ;-)

 Nej, sjuttsingen. Dags att ta mg i kragen och starta igång med städning. Haleluja vad skoj att städa badrummet och allt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback