min första

fördriver fortfarande tiden då golvet är vått!

Tänkte slänga ut lite kort på min största och försöka kärlek; LEGO.

Första gången jag såg lego.

Här har vi en bild tagen på Lego första gången vi såg han.
Får lov att säga att han va riktigt ful.


när vi hämtade honom

Här är ett kort på oss taget när vi hämtade honom.
Revbenen syns, hovarna var hemska.  Behöver jag säga mer?
stackars lille hästen!!



Mamma & Lego någon sommar. Ser inte riktigt ut som samma häst?! :-)

ÄLSKADE HÄST

min älskling och jag pussas lite i sommarhagen -09. 
 snällare häst får man verkligen leta efter.
Längtar tills jag kan rida nu efter graviditeten och få komma igång ordentligt.
 JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback