min älskling

Har fått på mig ridkläderna, eller ja, byxorna går verkligen inte knäppa med det får duga ändå. Går använda en toffs i midjan! :-)
Ska strax bege mig, håller bara på att koka pasta till oskar nu som var för lat för att göra det igårkväll. Han behöver ju också utfodras!  ;-)

Vaknade av att jag grät imorrses, mysko att vakna av hysteriska tårar! Drömde om hemska saker, ringde upp oskar för lite tröstning, han skrattade mest och sa att de inte skulle hända.  Men hur mysko är det att vakna av att man gråter hysteriskt?! haha!

Sen är de då klart att min medryttare jag haft åt Lego inte kommer fortsätta,hon rider maj månad ut. Och det är jag tacksam över eftersom han inte får mycket motion av mig. Tack godegud att jag har min mamma som rider så mycket! (världens bästa mamma) SÅ alla hästintresserade, jag letar ny medryttare. eller ja, vissa kvar finns. Rutinerad, ÄLDRE, rider dom dagarna hon/han tar sig an, skötsam, har ordning på alla prylar och det måste klicka mellan oss!
 Jag själv har tänkt komma igång med ridningen såfort som möjligt efter förlossningen. Bara det är helt där nere och jag mår bra så! :-)   Jag läääängtar så efter att få rida ett ordentligt dressyrpass, och dressyr brukar jag vanligvis inte direkt längta efter!  



Nu ska jag kasta ihop med kasse med nyinhandlade bebiskläder och sånt som mormor ska få äran att tvätta! Tur att jag har henne och hennes hjälp :-)


Kommentarer
Postat av: Antonia

heeej älskling!

VET DU VAD! igår när jag vaknr står det en lapp på bordet, det finns daimtårta i kylen, ÄT! ööööh ja för det gjorde jag. haha,inte till frukost dock men härlig start på dan.



jag saknar dig, kommer hem den 12 eller 13maj, stannar i typ 1,5 vecka. ska bara upp hit över 17maj( deras nationaldag) =) så jag hopaps du klämmer ut tant antonias lilla pöjk då! planera efter det är du snäll ;)



PUSSAR&KRAMAR från världens bästa Antonia ;)

2010-04-30 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback