mässa, obekväma brallor och härlig sol!

Jag borde veta bättre, mycket mycket bättre. Krängde på mig ett par jeans, tog en tofs och fick ihop med med i midjan. Och det var obekvämt men jag vägrade ha någonting annat idag. jag är dum i huvudet. Klart som fan dom skavde och satt åt som korvskin på mina ömma vätskefyllda ben! Tyckte synd om mig själv efter en stund.

 Vi var framme och kollade på mässan lite snabbt, mest skit som ställdes ut. Men systers projektarbete med modevisning var roligt att se. En brudklänning föll mig finfint i smaken! :-) Jag har iof alltid sagt att jag inte ska gifta mig men man kan väl kanske ändra sig. Svårt att se mig själv stå i en kyrka inför massa folk men! Den somlever får se. 
 
Oskar är i götene och byter till sommardäck på vår pärla. Slippa dubbdäck som låter, skönt!  Hans mobil är givetvis avstängd och jag bara undrar när sjutton han tänkt komma hem såvi kan åka och ta hand om vår fina fina älskade häst. Han behöver ridas! Och det är oskars arbete nu.. hihi! Jag frågade oskar lite försiktigt igår om jag kanske kunde få sitta upp och skritta lite lugnt och fint i paddocken, fick ett bestämmt nej till svar. Och jag får väl inse nu att jag inte komma rida på ett bra tag, det svider i hjärtat. Finns inget bättre än att få vara ensam i stallet, ta en tur i skogen och bara ha lego att prata med.  Och jag hade verkligen behövt det nu när mitt humör är hemskt, lipar konstant typ!


Bebis mår bra, han lever på fint där inne. Samandragningar är inte skönt. 
igår hade han tryckt så hårt på revbenen att jag var helt öm, liten liten elaking! Nu längtar vi bara..

Nu ska jag plantera en blomma jag köpte och försöka kasta ihop middag och bara sitta å vänta på att min låååååångsamma man kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Mia

hejsan :P hur långt har du kvar nu? :P

2010-04-11 @ 13:38:51
URL: http://mikri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback