klippt och mätt

städad, fått halvordning på barnrummet, varit hos min älskade häst, fikat med sarah, varit hos min farbror och på kvällskvisten kom mamma hit med mat. vilken dag! Och jag hann även förbi läcköblommor för lite inhandling av vackra saker att ha i fönstren!  :-)

mamma klippte även mig när hon var här, sååå behövligt. Kändes inte värt att gå till frsören för en toppning när min mamma lyssnar mer och klipper bra! :-) Fick också lite massage av mamma på mina öma stackars ben. Dom är sjukt svullna, ser ut som korvar! Härligt med ödem och vätskefylld kropp, verkligen! 
Oskar kröp in tidigt till sovrummet för att sussa, jag tryckte precis i mig en heeeel annanas, så smarrigt! All färsk frukt är supergod. Och härliga vitaminer man får i sig!


Imorgon är en lugn dag. Tänkte åka till johanna på förmiddagen och hälsa på lite.
Känner mig megatrist men jag orkar knappt ta på mig kläder och gå ut när jag har så ont i benen.. Har dom senaste nätterna inte kunnat sova pga "växtvärks-känsla" i benen, vaknat på morgonen av hemsk smärta.  Gör vidrigt ont! MVC på fredag, då får jag gnälla av mig lite :-)

Jag borde börja läsa på om förlossning, smärtlindring osv.. Jag har verkligen skjutit upp det, undvikit det pga rädsla för den hemska smärta jag föreställer mig. Men jag antar att jag får ta mig i kragen! Vem vet, han kanske vill komma ut snart?
 Och nu är han välkommen, iaf från min sida. Oskar tycker han kan komma på planerad dag eftersom oskar vill ha lite lugn och ro nu innan ;-) Jag själv är bara så sjukt trött på att vara fet, vätskefylld, orkeslös och allt annat som tillhör en graviditet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback