happy friday!

helgen är kommen! skönt :-)
Egentligen inte så mycket skillnad nu när man går hemma och drar på dagarna men att få ha hemma oskar lite extra är alltid roligt.

igår efter alla fikapauser med familjen så vart vi trötta och sega. Jag hade ont, liten tryckte nedåt och det är inte skönt! Känns ungefär som om man har en kokosnöt mellan benen och lite ilningar i höfterna.. Kan de vara fixering? 
Har haft sjukt ont i höfterna hela natten, jobbigt att kliva upp ur sängen stup i kvarten då för att springa och kissa.

Idag är det moas födelsedag, hon blir ett år. Så i eftermiddag ska jag på kalas :-)
året har gått fort.



tänker inte ens ägna en tanke åt att vara trött eller irriterad på dig längre. Du har försvunnit och jag får nog påstå att jag är nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback